Wednesday, January 30, 2013

AKHIRNYA

assalamualaikum

akhirnya kini pasti 
ku merasai cinta yg suci
bahagia pabila ku bersama 
sungguh indahnya.. 

opss..!

nyanyi lagu kak nita sarawak pulak.. 

bukan nak cerita pasal lagu ni pun sebenarnya tapi bile taip tiba-tiba je mulut menyanyi pastu tangan laju je taip ape yg mulut nyanyi.. haha.. okay, ignore!

sebenarnya akhirnya dapat say "GOOD BYE USM!" 
and "HI HOME!"



orang lain dah lame start cuti aku pulak kecoh baru nak balik.. ape boleh buat..fyp punya pasal & harap-harap semua ni berbaloi.. aku dah buat yg termampu so apepun kesudahan lepas ni, kena terima lah.. tak gitu? hehe..


dua minggu yg memenatkan selepas final exam.. habis exam, rehat sehari dua pastu terus masuk lab selesaikan mana yg tertangguh.. 

mungkin silap aku jugak selame ni jarang masuk lab..kononnya fikir procedure takde la banyak sangat... tapi bila buat..fuhh... dua minggu pun tak dapat siapkan..

procedure yg nampak simple tapi ambil mase yg lama.. nak kena tunggu dua hari lah, kena tunggu 6 jam lah.. hahh macam-macam lah.. sekarang baru faham macam mana senior senior aku pernah rasa dulu.. penat.. sangat penat.. 


ok lah tak nak cite panjang pasal tu.. lain kali aku upload je gambo.. hihi... 

# have a nice day guys!


suke bebelan cik dayah? sila click like :D

No comments: