Saturday, December 24, 2011

.mengimbau kenangan.

assalamualaikum

sekarang dah bulan 12 tahun 2011.. tak lama lagi dah nak masuk tahun 2012.. 

wohohoooooooooo... cepatnye mase berlalu... rase macam baru je semalam habis SPM *perasan mude*

hari ni nak share gambar-gambar lame.. nak kate gambar zaman muda, aku memang muda lagi pun.. hehe.. 

ni gambar masa form 5


kalau dapat cari aku, pandai! haha


teman rapat yang masih contact sampai sekarang: wawa,nini, mira, wafi, syamim, ezad.
korang lah tempat aku bergembire, korang lah tempat aku mengadu.. korang the best! love you all.. aku doakan persahabatan kite kekal sampai bile-bile.. ^_^





*
*
*

lepas sekolah menengah aku melanjutkan pelajaran ke matrikulasi.. & aku dipilih masuk ke Kolej Mara Kuala Nerang, Kedah..


ni first roomate aku laa kirenye coz sebelum ni aku tak pernah stay kat asrama.. name die NIK FAZLIN ABD.RAHIM..  first aku kenal die ni, dah kena tumbuk..haha.. takpe nik saya maafkan coz saya tahu awak tak sengaja.. *die ni melatah*

sekarang die kat UTM,SKUDAI ambik course math.. minat math lah tu.. hee.. goodluck nik, sayang awak!

kepada, najwa & zawiah goodluck jugak.. all the best.. tak tahu lah bile dapat jumpe korang lagi.. harap perkenalan ni kekal sampai bile-bile..



*
*

ni kelas S24, sains fizikal


kuliah S22,S23,S24


*
*
*


dan sekarang ambil degree kat USM PENANG..


ni first roomate aku kat USM ni.. name die NUR HAFIYYAN MAZLAN..
pertemuan yang sangat unik dengan yann ni coz kami jumpa mase tengah beratur nak ambik kunci bilik.. dia kat depan aku je.. & akak yang jage tu cakap "ni roomate laa ni, no bilik same"

lepas tu macam biase lah berkenalan kan.. kononnye mule-mule gune 'saya awak' pastu dah lame-lame jadi 'aku kau' haha.. lawak.. tapi yann, thanks yaa for being my roomate.. love you!


kami berempat kat USM ni.. tapi sekarang dah masuk tahun dua, dah jarang sangat bersama.. mungkin sebab dah tak roomate lagi.. momoe pun bukan kimia tulen so tak selalu jumpe macam dulu.. sella pun dah ade teman rapat.. yann dengan roomate baru die.. & aku.. hmm...







thanks korang.. aku akan ingat moment ni sampai bile-bile.. walaupun dah tak selalu bersame, aku doakan korang bahagia selalu dengan teman baru.. sayang korang semua.. ^_^


p/s: entri panjang sangat ekk kali ni.. hee

suke bebelan cik dayah? sila click like :D

No comments: