Monday, December 19, 2011

.rojak.

assalamualaikum


hai.. ape khabo semuanye?

hehehe... dah lame tak update blog ni... 

maklumlah sibuk dengan assigment, test, bla..bla.. bla...


macam-macam jadi sepanjang bulan ni.

this is a very busy month i had like November! ahhhhhh.... tertekan dengan kerje yang berlambak-lambak..

tuh yang update blog gatai duk space banyak-banyak nih.

nak practice 2.0 spacing.. huahua.. *maafkan saya tak behave*


erm.. tujuan utama meng 'update' blog semate-mate sebab tak nak tido petang-petang ni haa.. 


semalam tido tak sedo diri sampai ke malam.. pastu mule lah duk berjage sampai pagi.. pukul 3 pagi macam 8 malam.. uishh.. time nihh semua dah lena siap mimpi-mimpi lagi.. aku pulak duk bertarung ngan mate yang tak nak tido..


agak pening bile sedo pagi coz  semalaman tak dapat nak lelapkan mate..


okay lupekan pasal cerite tido aku tuh.. 




hari ni aku nak update macam-macam.




tuhh yang tajuk rojak tuh.. haha



eh kejap.. nak share 1 quote la..




pasai pa duk share pasal bende ni?

alasan: saje je sebab boring..  ^_^



for me, friends are everywhere.. but best friend who can stay with you during your laugh & tears can't be find easily.. *nak cakap bi tapi berterabur, cehh*


sebab ape aku cakap macam tu coz aku ade pengalaman... nak cerita dari awal sampai akhir macam mustahil je kan.. just overview....

dulu aku ade sorang kawan yang rapat dengan aku.. die memang terlalu rapat dengan aku & semua masalah kami akan kongsi bersame.. tak kisah lah pasal pelajaran, keluarga mahupun pasal kawan... 

aku sayangkan die macam family aku.. aku boleh share semua dengan die..die akan dengar dan die akan bagi pendapat die sendiri.. 

tapi

 *
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ade sesuatu yang jadikan kami renggang secare tibe-tibe & lost contact sampai sekarang.. secara jujurnye, aku rindukan die.. kalau ade kesempatan aku nak jumpe die & mintak maaf kalau semua tu berpunca dari aku.. 

aku cube cari die tapi tak jumpe.. fon no. die dah tak aktif.. aku pun tak tahu ape sebab sebenar jadi macam tu.. ermm...

tutup cerite tu..

ape yang aku cube nak sampaikan....

 hargai kawan kite selagi kite masih ade kesempatan.. 

^_^




suke bebelan cik dayah? sila click like :D

No comments: