Friday, February 17, 2012

.hang out.

assalamualaikum..


seronok pulak menaip-naip ni.. haha... dulu malas... sekarang takde ape nak buat mula laa nak tulis itu ini... 

hari tu keluar ngan kawan lame... hmm agak lame laa tak jumpe... tapi malangnye tak cukup geng.. apepun, tetap seronok.. kalau ade semua lagi seronok.. riuh rendah bercerita itu ini... biase lah lame tak jumpe. tanye khabar masing-masing.. ape tengah buat sekarang.. study macam mane, bla bla bla.... 

tak tahulah bile dapat jumpe semua sekali.. fuhh..mase tu aku rase semua pakat nak cakap je.... geng aku memang macam tu... kalau wawa jumpe ngan ezad, alamaknye perang mulut laa.. nini pulak perang ngan syamim.. pening kepale dengo nye.. tapi tulah yang seronok.. gaduh tapi bukan betul-betul.. mulut je jahat tapi hati baik..   rindu kat semua.. wawa, nini, mira, wafi, ezad, syamim...








hari tu keluar ngan nini, mira & wafi je... yang lain takde.. ezad nun jauh kat melake.. kalau die datang pun tunggu raye jelah... hmmm nak wat camne kan.. masing-masing ade life sendiri... kat mane pun korang, aku sentiase doakan korang bahagia... ok tak mau touching..

nak share pic.. hehe






mira



 aku




 nini



 wafi









seronok dapat jumpe korang walaupun sekejap.. jalan-jalan, makan-makan.. & thanks to nini n wafi coz belanje... korang kan keje.. kena laa belanje kami yang masih belajar ni... ^_^
ade ubi ade batas ade hari akan ku balas... *macam tak sesuai tapi ade aku kisah.. haha*


harap lepas ni boleh jumpe lagi & mase tu semua ade.. hehe.. mesti seronok!!

love you all... <3


suke bebelan cik dayah? sila click like :D

No comments: