Friday, June 15, 2012

.hiking, makan malam bersama G15. part 2

assalamualaikum..


haaa.. baru sekarang nak muncul part 2.. sebab baru sekarang aku free, baru sekarang aku rasa nak menulis.. 

ok, tak payah banyak cakap, terus je kepada gambar...

* entri ni memang akan penuh dengan gambar, sekian*


kerabu mangga




sebahagian kumpulan 15




tomyam campur



asparagus kalau tak silap aku.. :p




ikan siakap.. 



tu cuma sebahagian makanan yang sempat snap.. maklum lah semua lapo malam tu.. tengahari tak makan. so nampak je makanan terus ngap sampai licin.. haha... seyes bawak dorang ni gi makan memang takkan membazir.. 

sekarang dah mula rindu kat semua ahli.. dah habis sem baru nak rindu-rindu.. dulu masa sama-sama tak pernah pulak nak hargai kan.. aishhh.. manusia... bila dah takde depan mata baru kau nak ingat la nak rindu.. masa ada depan mata buat tak tau je..

*out of topic, haha*

malam tu makan kat pak husin tomyam area sungai ara kalau tak silap.. makanan memang best laa semuanya.. tak tahu pulak aku penang ada tempat makan macam ni.. biasanya aku nampak kedai mamak je merata-rata... overall, best! 




lepas makan-makan, abe belikan sate.. fuhhh..dah kenyang semua mase tu... tapi habis jugak.. well, kami tak membazir... (^_^)

lepas makan sate, makan kek.. sambut besday some of the members yang lahir bulan 5.. 



angry bird!










tengok kek tu macam tak nak makan.. dorang ni duk main-main cakap makan bulu angry bird tu lah ape lah.. haha..naik geli aku tapi makan jugak :p

well, happy belated birthday lah semuanya... dah meningkat umur ni, jangan nakal-nakal lagi ok.. cewaahhh.. bab kasi nasihat, pandai.. diri sendiri? hurmmm.. =.=








suke bebelan cik dayah? sila click like :D

No comments: