Tuesday, September 27, 2011

.addicted.

ni bukan addict ke benda-benda tak elok tu okay.. aku cume addicted kat satu lagu ni.. mane-mane je pergi mesti aku nak nyanyi lagu ni.. dalam bilik lagi laa kan.. kesian roomate aku terpakse dengar aku nyanyi tiap mase.. lagu same je.. haha.. nasib laa.. 

at least aku bukan addict kat mende tak elok.. lagu je pun.. aku ingatkan aku sorang je suke lagi ni..sekarang jiran aku pun suka.. siap datang bluetooth lagi.. haa..hambekk kau.. lagi semangat kan.. tengah-tengah wat joter untuk eksperimen hari ni punye, tetibe dengar orang ketuk pintu.. ingatkan nak watpe,, nak bergigi biru je sebenarnya.. hehe.. manusia... manusia.. kalau bab nak main-main, sanggup je kan wat ape je..  
"eleh kau dayah,cakap kat orang,kau pun same!"
haha..tulah ayat roomate aku... bukan marah tapi aku rase die dah bosan dengar aku promote lagu tu.. agak-agak kalau ungu tahu boleh dapt cd free tak? *haha,berangan jek!

ni aku share lirik lagu tu.. best kot layan... 

UNGU-PERCAYA PADAKU


Aku tak tahu apa yang ku rasakan

Dalam hatiku saat pertama kali
Lihat dirimu, melihatmu

Seluruh tubuhku terpaku dan membisu

Detak jantungku berdebar tak menentu
Sepertinya aku tak ingin berlalu

Chorus

Berikan cintamu juga sayangmu
Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga waktu menjemputku

Ku berikan cintaku juga sayangku

Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga waktu menjemputku

Saat ku tahu kau akan pergi jauh

Izinkan aku tuk selalu menantimu
Untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)

Agar kau tahu betapa ku terlalu

Mencintaimu aku akan menunggu
Hingga dirimu kembali untukku
Ulang Chorus

Tolonglah aku bagaimana diriku

Ungkapkan itu rasa yang membelenggu
Dalam hatiku ku cinta padamu
Ulang Chorus

Berikan cintamu juga sayangmu

Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga waktu menjemputku

nah... ni aku bagi video lagu ni.. sekali dengar terus jatuh hati.. hehe aku laa tu.. korang aku tak tahu lah... if tak suke jangan kutuk-kutuk ea. kan setiap orang ade kesukaan masing-masing..kihkihkih,..=,=



okay bye.. wanna hava a beauty sleep.. ('',)

suke bebelan cik dayah? sila click like :D

No comments: