Sunday, September 25, 2011

wee woo weee wooooooo

wee wooo...... weee woooooo............ 


aiyakkk! sangat bosan tahu...! sejak pertama kali aku menjejakkan kaki ke penang ni, ni lah antara common things yg aku selalu dengar.. tahu tak bunyi ape? ni bunyi benda alah nihh.. aku da naik serabot tiap-tiap hari dengar.. 



tapi aku takde laa sempat snap gambo benda ni..gambo di atas hasil kerajinan aku mintak tolong dengan uncle google..hehe.. 
sangat bising bile dapat bilik bersebelahan jalan raya..meh aku kasi view sikit bilik kesayangan aku yang berlindungkan awan biru ni..haha


cantik tak tempat aku? haa..kooo... kelas gitu aku dapat duk tingkat 10.. kalau naik lif tu takde dah nak tekan no lain..tekan 9 je.. itu memang paling up lah tuu.. 
*utk pengetahuan,desa aku ni pelik sikit.. kira macam satu floor ade dua tingkat..  kalau macam nak naik tingkat 2 tekan 1...erkk..paham ke idok,,tak paham buat-buat paham lahh yekk..*


 kalau dulu pagi-pagi minggu boleh laa bangun lewat *opss kantoi laa kan* sikit tapi sekarang jangan harap.. aku tak tahu orang lain punya perasaan yg same dengan aku atau dorang memang tak kisah.. aku sangat kisah tahu! kalau sekali dua takpe lah.. aku consider okay.. tapi macam tak logik je tiap-tiap hari dengor.. erkk..takkan lah kat penang ni tiap hari ade orang accident? ade orang bersalin.. makk aihh pelik bebenor.. kuantan tu pun bando jugok tapi tak dok laa tiap mase ade bunyi mende alah ni...
whatever.. dah nasib aku lah dapat belajo kat usm ni... nasib lah dengor bunyi yg same tiap-tiap hari..




suke bebelan cik dayah? sila click like :D

No comments: