Monday, September 26, 2011

::tertunai::





hahhhh..hambek.. belum ape-ape dah letok gambo.. haha.. okay.. semalam kami keluar... keluar pi makan-makan.. akhirnye tertunai nazar aku nak belanje mereka ni if aku dapat pointer yg tertentu.. hehe.. tak boleh laa bagitau! 





seronok jugak keluar coz macam-macam cerita ade.. tengok si sella tu gelak sampai tak ingat orang sekeliling...huhu.. ditambah dengan kehadiran kawan lama aku yang memang dah lame tak jumpe...*sorry lupe nak snap gambo korang* last jumpe die aku rase mase form 2 kot... bile aku pindah memang tak contact la.. lagipun aku dengan die memang tak rapat pun mase kat sekolah dulu.. tak tau laa macam mane tup-tup datang sini boleh lak borak-borak.. kalau dulu aku rase senyum-senyum gitu jelah.. takde lah nak borak macam sekarang ni.. mungkin sebab dah beso..haha.. dulu mentah lagi.. sekarang da matured..kihkihkih.. matured ke?? 

di sebalik cerita keluar makan ni, ade pulok cerita lain.. alahai,... ade yg sangkut-sangkut pulak.. tapi ni bukan tersangkut baju kat mane-mane tu..haha.. sangkut hati..bak kate orang tua lame, sekali pandang hati jatuh  terpikat.. erkk.. tu ke kate orang lame eyh? aku main hentam jaa.. mule-mule konon malu-malu biawak kan pastu bile dah lame cakap tak nak benti.. tengok jam dah nak masuk pukul 10 baru reti nak balik.. ish3.. makan bukan ape sangat pun.. tapi takpe laa, aku kasi chance dorang berkenalan..hehe..balik tu ade pulak yg puji same puji.. pastu bukan nak cakap sendiri kan.. aku jugak kena sampaikan.. kirenye nanti kalau nak ajak keluor aku jugak laa yg kena ajak? haha. korang...... macam-macam... 

hhhmmm... susah jugak kan bile berbicara soal hati ni..bile dah terpikat  dunia aku yg punya..aceceh.. aku pulok yg lebih-lebih. bukan ape aku rase seronok laa tengok kawan mula mencari teman.. kalau dah on nanti jangan laa tak jemput aku.. aku ni kire orang tengah korang ni tau tak.. 

nah ambik kate-kate ni.. aku kasi pinjam.. haha.. aku doakan korang berjaya tau... dah berjaye nanti jangan lupe aku.. kih3 =,=

okay out!

suke bebelan cik dayah? sila click like :D

No comments: