Friday, September 30, 2011

< ini teman sejati >

sejak sekolah menengah, aku ade 6 orang sahabat yg mane aku boleh klasifikasikan sebagai teman sejati,.. kami sentiase bersame ke mane pun kami pergi.. cume bile dah habis sekolah, semua bawa haluan masing-masing.. tapi macam mane jauh pun kami semua terpisah, kami tetap akan jumpe bile semua dah bercuti.. & bile jumpe memang akan riuh rendah dengan cerita masing-masing.. al maklum lah kan,bile lame tak jumpe, macam-macam lah cerita keluar.. & geng aku ni pulak, bile jumpe memang akan gaduh... * bukan gaduh betul,gaduh manje-manje..kih3


ni wawa... sekarang die tengah ambik diploma kat uitm segamat.. kalau tak silap aku,tahun depan dah nak habis dah... aku doakan kau dapat dean list lagi sem ni & sem seterunye wawa!


ini teacher nini.. hehe.. kenape aku panggil teacher coz die dah abis dah belajar.. dulu die ambik tesl kat kolej universiti islam selangor(KUIS) & sekarang mengikut perkembangan di blognye, belognini.blogspot.com die jadi private tutor.. maksudnye die mengajar mengikut mase yg orang nak.. kebiasaannye waktu malam lah.. aku harap kau dapat keje permanent tak lame lagi!


ni mira & ezad... nampak care mereka mesti korang dah tau dorang ni couple... mira sekarang tengah ambik degree kat utem & ezad pulak dah keje kat tnb.. hopefully korang kahwin satu hari nanti... amin..


ni pulak syamim... sekarang die pun tengah ambik diploma... tak tahu lah kenape die boleh terpesonng ambik akaun.. padahal dulu kami semua ambik sains.. haha.. tak pelah..asalkan kau berjaye...


hahhhh.. ni sorang memang pantang nampak kamera..muke die jelah ade.. haha... tak lain tak bukan lah en wafi akhmal ni... die sekarang kat pahang jek.. tak nak pi jauh-jauh.. belajar kat PSDC, ambik diploma kejuteraan elektrik kuasa... 

purpose of this entry just to let you all know that i miss all of you so much!

harap-harap raye haji nanti kite semua boleh berkumpul macam hari tu... =,=








suke bebelan cik dayah? sila click like :D

No comments: