Saturday, September 24, 2011

:kawan lame:

setelah lame kami tak jumpe, tup-tup tadi dapat laa jumpe.. kemain banyok lagi cerita yg keluor.. al maklum lah, dah lame tak jumpe kan.. 
bermula dari kedai makan sampai kebilik aku sampai ke jejantas,mulut memang tak henti-henti bercerita.. haishh.. macam-macam la cerita...


sebenarnye mule-mule tadi memang dah nyaris dah tak dapat nak jumpe, tapi disebabkan aku ajak die sungguh-sungguh sampai nak merajuk, die pun serba salah.. hahaha... sorry cik asiah saad a.k.a ashi.. 
aku rindu kat kau.. sebab tu aku nak sangat jumpe kau.. haha... lagi satu, bile dengan kau, aku rase free nak bercerita apepun.. kau memang seorang pendengar & pengomen yg baik.. *peace*


                *wakahkah..,gambo lame, maaf laa ashi..lupe nak begambo tadi..banyak sgt cakap..


haishh, rasenye tak puas borak-borak dengan kau ashi.. banyok lagi cerita nak cerita..tapi tak kesampaian.. harap lepas ni kita boleh jumpe lagi.. 




suke bebelan cik dayah? sila click like :D

No comments: