Saturday, September 24, 2011

:karnival kimia malaysia:

toink.. toink....

dengar name karnival ni gah tak? haha..
memang sangat menarik.. macam-macam ade... haha..macam astro pulok...
aku terlibat dalam karnival ni sebagai AJK PUBLISITI a.k.a ajk pub.. wakahkah...
ape yg aku buat pun aku tak tau.. tapi seronok..
seronok begambo.. hehe

                                us... from the left: yann, sue, ma, aku


                                              reen, yann, sue, ma, shafi


                                                     
cukup lah gambo ni je..kalau nak tunjuk semua,susah la.. tengok kat fesbuk saya,,.. akihkih...
sebeno2 nye, aku pun tak tau ape yg aku wat mase karnival ni.. tapi overall aku tahu karnival ni berjaye.. yehuu... congrate for all of us.. =,=

aku ade jugak masuk dewan persidangan uhh.. kononnye mau dengaq ape deme duk wat.. lame-lame aku jatuh cinta dengan talk yg diberi.. tapi sayang seribu kali sayang.. tak boleh nak stay lelame..
our timbalan dekan nak budak-budak first year yg masuk.. jadi memandangkan bilik persidangan tersebut sangat terhad tempatnye, kami terpakse laa keluar.. tak dapat nak dengar our first year student, yvonne tu bagi talk.. tapi takpe lah.. as a senior, i give them correct way.. haha.. amende aku mengarut ntah...

sudah.. sudah.. tangan sudah penat..
daa.......
suke bebelan cik dayah? sila click like :D

No comments: